torsdag

en helt vanlig torsdag har passerat i mitt egendomliga liv.
lunch med börje å jonny, fika med samma boys + (nisse), chilling hos andgren och tillslut 2 timmars handbollsträning =). tänk att de kan vara så skoj att kasta en boll fram och tillbaka och förhoppningsvis komma till avslut och dax att springa hem och försvara. att en boll kan göra fysiska saker så mycket lättare.

fått nytt golv i mitt rum idag. rätt nice och ny möblerigs skit. hatar att möblera, ny omställning, vill ju ligga å sova på samma ställe som jag alltid har sovit.
troligtvis kommer jag la vänja mig men det återstår att se hur bra man sover inatt. :P


imorn fredag? vad fan ska man göra? köra morsan e väl dagens uppdrag, annars har jag absolut ingen aning:S
ska man gymma? mjae vila kan vara gött. vad ska man käka för lunch? ska det bli fint väder? ska man skicka efter en pulsklocka eller vänta tills man testat en annans klocka innan?
svåra och viktiga saker i mitt liv.
som folk kanske redan vet så är fredagar veckans sämsta dag i mitt liv som arbetslös. vad händer?
NAAAAAAADA På kvällen. "
ångest ångest är min arvedel min strupes sår mitt hjärtas skri i världen"

självklart såg man alltid fram emot fredagar när man gick uppe å knega på stallbackas bilfabrik men nu? mjae, lördag eller måndag gillar jag mer (Y).

ska leta upp nått bra att titta på nu. ha de fint bästa läsare... TJABBA TJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0