rumrum

har hållt på nu på förmiddagen att flytta in min säng, byrå, en garderob in i mitt rum med nylagt golv.
har verkligen världens sämsta planlösning. finns kanske 2 sätt att ha mina möbler på, och de ena sättet vägrar jag att ha och de andra har jg haft sen vi flytta hit och det kan tyckas bli något tråkgt. men vi får se hur man löser detta denna gång. får bräjnstorma lite.

blir klockan 1 hos mig sedan.
blir nog till att firra lite stekt falukorv och stuvade makaroner.
börje klagar på att jag gör lätta maträtter men va faa aan kvittar la? så länge det smakar bra?
så tänker jag iaf:) enkelt och gott!!! framförallt gött, så länge det smakar bra så skiter jag
blanka fan i om jag lägger ner 20-30 minuter på det eller 2-3 timmar, det är ju ändå bara lunch.
men men börje, om du vill att jag ska göra med avancerade rätter så får vi allt slänga in ett par
kronor till / lunch ;) då kan jag nog skrapa ihop en gammal nobelmiddag till dig.
men fast i mitt tycke så duger allt falukorv å stuvade makaroner på nobelmiddan oxå. enkelt å gött och
dumt att krångla till maten när den ska serveras till ganska många gäster oxå :P

även jonny kommer förbi, ska bli kul å träffa den gamle gubben igen, inte sett han sen jag vet inte när


ha en förpillat förtjusande dag idag idag idag idag

(ska nog kika på ett kilo mjöl innan, sjukt längesen och det är la bara jag som fortfarande tycker den är bra:P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0