måndag

tjenatjena mittbena
jobbat i helgen, gött å komma in i grejerna lite. även om det kanske inte är det mest ansträngande.
ska även ner te gbg och jobba idag, 15-23. men fan vad sista timman är seg när man jobbar. den hade jag lyckats att förtränga från saabtiden. 60minuter känns som 60 timmar, USCH!!!!
men idag blir det att låna papps bil :) cruisa en riktig bil, en så kallad saab(Y), underbart.
så farsan får låna fårrden å glida runt i.

missar träningen idag :( lite tråkigt, korta-långa på knorren, men men, jobb är ju alltid komm och jag tror väl inte att jag dör bara för att jag råkar missa just de passet. får hoppas att man är ledig imorn och onsdag så man kan spela lite boll imorn istället + distans på onsdag tror jag att de stog på schemat.

vad ska man roa sig med idag på jobbet? fortsätta att läsa da vinci koden kanske? känns som jag behöver fler saker att sysselsätta mig med. händer inte så jävla mycket egentligen.. kanske drar med mig nån kingtidning, dagstidningen och några mackor som jag kan äta :P
är mat det bästa sättet att fördriva tiden? jag tror faktiskt att det är så. riktigt nice ;)

ska försöka piggna till nu, ha de fint så hörs vi väl imorgon. schulululu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0