ledig

idag ska jag vara ledig :) hoppas jag....
min kropp är inte riktigt van vid att "arbeta" eller sitta mycket som de bli..
börjat känna av min kassa rygg igen och det är inte alls gött. får la se om de blir nått bättre annars får jag la lätta på lädret och traska bort till snubben som knäckte rätt grejerna en annan gång.

som sagt så ska jag vara ledig idag, sjukt gött efter 5 kvällars arbete.
min dag att stå för lunchen och vet inte riktigt vad jag ska bjuda herrarna victor på.
funderar på mitt givna guldkort korvstroganoff eller en fin klassiker som man inte kan misslyckas med Pyttipanna å stekt ägg...

annars blir väl dagen lung å skön som bara mina dagar kan bli när jag e ledig,
måste ju vila upp mig tills imorgon då det är dax att hänga med malin å börje till borås och flytta hem malins grejer från hennes som det sägs "GIGANTISKA" lägenhet.
klart dom vill ha hjälp av mig och mina feta muskler så det är väl bara att ställa upp  å vara snäll pojke :)

lutar åt mer jobb till helgen, och hoppas det blir förmiddag denna gång, sjukt segt att enbart köra kvällar eller natt men vi får väl se hur det blir, pengar är ju pengar så det är väl bara att jobba om det blir kväll oxå :P


ha det fint, får uppdatera bättre nu när jag e lite ledig :)
TJOHOOOO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0