larsolof

hjälpte salleman å flytta, slänger in sängen i hissen, skulle 7 våningar upp, efter en halv så stannar skiten!!!
HELVETE LARSOLOF!!!!!!! haha fyfan, johan blir åskådare till detta spektakel och som han sa själv
"det vad som om det var hämtat ur en komedi" hahaha. jag och salle på ena sidan sängen, knapparna på andra sidan och hur fan ska vi få ingång hissen igen? johan jobba på utsidan för att försöka få igång skiten igen tror vi iaf, och salle försöker nå runt till knapparna men inte så lätt när man inte ser riktigt. efter ett par minuters tänkande så kom ju den smarta av oss (dvs jag) på den geniala idén!! jag lyfter och du ålar dig under salle?!
japp jag spände mina guns och salle åla under så smidigt som bara han kan och vips så va vi på var sin sida sängen och salle kunde få igång hissjävel igen. trodde inte att de skulle vara så kul att fastna i en hiss men detta var lätt dagens höjdare, en så att säga grej of the day!

efter några vändor upp och ner i den där hissen så var vi äntligen klara och det vankades PIZZA!!!
salle bjöd!! pizza smakar som bäst när man blir bjuden helt klart.

efter en väldigt seg och trött dag så hände det lite spännande saker i anderssons meningsfulla liv iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0