kass

aaaaallt är så jävla kass
min rygg e fruktansvärt kass
vädret e kass
kass att jag inte kunde jobba idag
vet inte om jag e hungrig eller gottesugen så de e kass
på dåligt humör bara för jag knappt kan göra nått, kasskasskasskass
fan jag hatar min jävla fucking rygg. varför ska du börja krångla nu igen? har ju haft världens bästa rygg nu jätte länge, ovanligt länge, och så blir allt jävla fucking pannkaka.. blir så trött på skiten.
får ringa nån snubbe imorn som kan knäcka rätt grejerna, läkare som jag är så misstänker jag att mitt bäckenben e snett igen. inte alls skoj.


igår va de partypart
kvällen slutade på lipz, fan 3 veckorsen jag va där, hade sjukt skoj och tom vår allas victor andersson sa att han hade skoj!!!! har som har dissat lipz mest av alla som ens vet vad lipz är för nått.
blev kebab på tre luckor, det var väldigt längesen. mycket gott, halva med mos, halva med pommes...
karin råka smaka och vips så va de visst bara pommes kvar. men vad gör man inte för sina vänner? hon kan ju räkna med att jag inte glömmer sånt;) haha..

nu ska jag invänta hockeyn, sverige - kanada!!!!
HEJA PÄÄJÄRVI-Svensson, ekman-larsson å dom övriga junisarna, nu spöar vi våra kära lönnlöv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0