jobb

okaj, då vart det äntligen dax för första passet på arresten inatt. 23-07, hur ska jag hålla mig vaken?
ge gärna tips??????!!!!
ska bli gött att börja knega lite :)
har riggat med 2 risifrutti, ballerinakakor och cola. blir la till at ta med en bra film eller två oxå så man kan slå ihjäl lite skön tid.

träningen idag. cooperstest = spring spring spring spring och 12minuter senare hade jag kommit 2727meter.
får la ändå vara godkänt när man är lite småförkyld :)
och när man ändå snackar om detta. JAG FÅR INTE GÖRA FYSTESTEN TILL PHS :( fan va tråkigt
spciellt när jag känner att de där skulle jag klara utan problem. FY, USCH och BLÄÄÄ.
men men, deras förlust får jag tänka ;) bara att kämpa vidare.. kan ju inte ge upp bara för att man får lite motgångar i livet, men det hade ju vart trevligt om man kunde få känna av att man hade medvind någon gång när det gäller sånna här saker :P. kanske nästa gång. vi får se.

så får se vad man gör nu fram tills time, bara vila å nyllebooka som vanlit antar jag.

skriv gärna tips för att hålla sig vaken men skippe förslaget kaffe!!! inte min grej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0