jag har inte tiiiiiiiiiiid

seriöst, jävla säljare på stan!!! USCH, 
hatar er, speciellt telenor!!! BUUUUUUUUUUUUUUUUUUU på dig din dumme faaaa aaan.
tjommen vill kränga en telefon, självklart får han försöka!! men jag säger att jag vill inte ligga å betala för 2 mobiler i ett års tid!!! IDIOT igen!!!
konversationen

Säljaren - ja men telefonen får du ju gratis

Jag - ööö ja men abonemangskostnaderna bjuder ni väl inte på? dvs att de inte är gratis?!?!?!!

Säljaren - ne inget är gratis här i livet

Jag - ne men du menar att jag ska ligga och betala 370 kr minimum för ditt abonemangsförslag + det jag redan har på 300 kr i varje månad i ett års tid nu och sedan välja ditt som kostar mig minst 70kr mer / månad?

Säljaren - Ja

Jag - äsch tänk lite och kom med bättre erbjudande nästa gång

Inne i mitt huvud när jag går - Största idioten idag, fattar han inte själv att folk vill bli lockade med billigare priser och inte dyrare än de dom redan har!!!

BUUUUUUUUUUUUUUUUU telenor, tänk om tänk rätt och gör er av mer eran värdelösa säljare för han var värkligen totalt jävla värdelös. Och kom med bättre erbjudnaden om ni vill värva över mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0