första passet

japp då har jag gjort mitt första pass i arresten, fruktansvärt lugnt natt! ska man vara glad för de eller ledsen för att de inte hädne så möö?? dvs ingenting.
man lär sig ju inte saker på att bara sitta å chilla i 8 timmar. men men, hade ju iofs lite att göra men de va ju inte speciellt stressigt.

gallet trött idag, somna 07:30 cirkus, skulle lyssna på facket kl 10 (sa inget vettigt som dom inte redan sagt)
lunch hos börje, och sedan fick jag äntligen sova!!! vakna kl 19 och nu är det snart middag :D

kyckling, lis och routatoil eller hur fan de stavas :P (nej inte råttan utan grönsaks bööset)

får se vad jag gör ikväll och eventuellt kommer jag på nått grymt at blogga om :)


ha de bäst, tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0