första maj!!

då var det första dagen i maj, arbetarnas dag eller vad den nu kallas, värdelöst att den ligger på en lördag. BUUUU men det är sånt som händer.
blev lite randomfest igår, jag å johan skulle chillat med vi halka in på ett bananskal på en fest.
det var väldigt trevligt, lite nya ansikten och lite lekar. alltid skoj och tillslut började det även snurra
i min skalle av någon konstig anledning :P

ligger här och laddar för att ge mig ut och springa, lördag = egenträning. jippi!!!
jag älskar inte direkt att träna på helgen men om man ska bli nått bättre så är det la bara att skita i sina
gamla principer och bara käka taggtråd.
60min löpning i snacktempo står på schemat. kan de möjligtvis vara ner te slussarna och tillbaka?
men sen är ju frågan, vad är egentligen snacktempo? för mig som är en riktigt tjötröv så skulle
jag nog kunna snacka i vilket tempo som helst :).


ikväll blir de lite mat, dryck och trelvigt hemma hos herr frödin.
han har tydligen bestämt att jag ska styra upp nått för dagen. kolla med lite människor och inhandla diverse prylar som är ätbara och som ska serveras.
bara för att jävlas hade det ju vart kul med en barkis å ostskiva men det är ju inte så jävla rockigt. men funderar lite på potatissallad, rostbiff, räksallad, bagge, kalkon, ja lite smått å gott så folk får plocka lite vad dom själva är sugna på av det som ska serveras

snart kommer sommarn :) :) :) :)


DAGENS SKOOOOOOOOOOOP!!! JOHAN ÄR LITE SUGEN PÅ LIPZ!!!! dra mig baklänges

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0