folknykterhetens dag?

va fan, finns det en sådan? men igår verka det som om väldigt många söööööp. jag smutta lite bara.

hjälpte malin å victor att få hem malins grejer från hennes cell i borås. världens minsta lägenhet!!
självklart ställer man upp på att vara fytthjälp när folk vill åt min kropp och utnyttja mina feta muskler + att jag blir mutad med mat!! då skiter jag i att ryggen e kass och att de e jobbgt att bära grejer upp å ner.
donken te lunch och sedan tacos på kvällen!! DRÖMMEN!!!
tackar för maten och hoppas att ni hade roligt åt mina skämt som flög ur mig :)...

nu ska jag snart åka ut till mor å far på kustsidan. fiska lite, chilla lite och självklart äta!!!
en av mina största intressen :)
påstår att de serverades lax, jag som va sugen på grillad fläskytterfilé eller nått :(.  men de e la bara att ta en nypa luft, slänga in laxen i munnen och tänka att de e grillat gött kött :)


ha de fint, i lär la höras :)

schullululu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0