SAAB

japp då var comebacket ett faktum. helt galet att vara tillbaka... detta trodde jag aldrig :P
men men, när firman behöver hjälp så är det klart att dom ringer in eliten lagom till
lanseringen;)
knalla bort till min gamla avdelning "trim1" och hamnar mer eller mindre i mitt gamla lag.
och de jävligaste är att efter 1,5års frånvaro så minns jag fanemig nästintill allt som jag
en gång i tiden monterade på 9-3orna. helt sinnes.... det vart precis som att cykla.
kan man de en gång så kan man det alltid liksom.
räknar ner dagarna nu och om ett par veckor är det ju iaf semester och du får man la njuta
av ledighet och sol igen:)

ska la fixa till en bea-sås till lunchlådan imorn och sedan blir det andra halvlek mellan
Frankrike - Mexico

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0