sjuk igen

seriöst. Varför är jag sjuk? Får jag all skit nu som jag har lyckats hålla mig ifrån ett bra tag?
För 2veckorsen va de slemhosta, halsont. fick penicillin och 2 flytamde läkemedel som tydligen skulle göra mig frisk. Frågan är om det gjorde mig frisk eller ännu mer sjuk? Så nu 2 veckor senare ligger jag här i mitt rum på 9 kvadrat eller nått och ha bihåleinfektion/inflamation? Vad är skillnaden om någon vet? skit samma.
Huvudet är tyngre än vanligt (ingen skräll kanske, brukar la vara rätt tomt där säger folk), huvudet spränger, näsan är tjockare än röv och jag går nu mera under namnet "vuvuzela fredrik"...
Jävlar vad man får ta i när man ska snyta sig för att senare kunna andas genom näsan en liten lite stund..
Fick någon rolig nässpray med kortison i och nått piller. hur kul är det då att lägga pengar på läkemedel?
Först blir man sjuk, förlorar pengar för att man inte orkar jobba sjuk, sedan är man tvungen att lätta på lädret för att shoppa på apoteket så man väl blir frisk? Hur ska en stackars fattig fredrik kunna överleva detta?

Nu till lite roligare grejer...

I helgen blev det kusten med farsan och senare fick vi frstärkning av syrran och Johan.
Blev en mycket trevlig dag med båt och hav och fiske :) eller a, för vissa blev de la mindre fiske ;) borde väl hålla de osagt men det är nog inte så lägg för övriga i båten att få så mycket fångst när fiske-eliten hade hotspot och han inte slänga i förens det var dax att dra in fisken... Somliga kallar det tur, jag vet inte vad jag kallar det men det är jävligt kul när det draaaaaaar :P haha....
Blev även lite fika å solbränna på havet :) mycket nice!!!!!!

jag och syrran innan avfärd ut på de blå :)


njuter av livet :)


Skepparn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0