semester

TJAAA

Ja då har jag snart haft en veckas semester och då har jag alltså bara två kvar..
Helt GALET att sommarn snart är över, känns inte alls speciellt kul.
Det har iaf vart några dagar med gött väder med mestadels ha det vart moln, regn, blåst. Varför ska den svenska sommarn starta när jag är ledig för? Vad hände med dom varma tropiska dagarna? Och vart är ryssvärmen som metrologerna snackar om? Ja de lär la komma v33 när man kliver in i upplevelsefabriken på stallbacka igen.

Sägs att de kanske kommer sol på måndag och tisdag iaf men smhi, yr och vad alla vädersajter nu heter har ju haft äldigt fel förr!!!! (enligt mig kvittar det vilken sajt man kollar på. samma skit, borde skaffa med en barrometer? eller heter en såndär vädergrej så?)

Vore iaf gött med riktig sommar å sol nån vecka så att man kanske kan lira lite golf detta året och förhoppningsvis åka en hel del båt. Fast iofs så har jag nog åkt mer båt iår än vad jag gjorde förra året så jag borde la vara njd ;)



Sitter/ligger i sängen och är väldigt rastlös, vill sätta sprätt på lite cash, typ på hemmabio system eller nått men tråkigt att kika på grejer själv. Får la försöka dra med mig någon iaf..


ha de fintish och hoppas solen återvänder hit :)

btw, jag lirade fan tennis idag, SJUUUUKT KUL :D hade nästa glömt hur kul det var!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0