tjohej

NU börjar jag äntligen bli människa igen. Borde lagt mig tidigare i natt men
som vanligt blir de inte som man tänkt sig. Upp tidigt (kl:10) knalla ner till
borge och hjälpa Emil med lite handboll för små-kids nu under sportlovet.
Min plats blev i målet, JAG HATAR ATT STÅ I MÅL. Sägs ju att de finns 4
idioter på en handbollsplan och det är 2 domare som varje vecka drar iväg
och dömmer matcher och 2 målvakter som varje träning, varje match ställer
sig i ett mål för att stoppa massa bollar.
(tar mig själv inte som idiot eftersom jag var mer eller mindre tvungen)
Hoppas de bli några fler imon så jag slipper ställa mig i mål när de blir
dax för match, vissa at grabbarna kunde ju iaf fläska på ganska bra när
dom skcka iväg bolljävel.

Efter det så blev de thailunch med Amir, grymt gött som vanligt så det finns
inte så mkt mer att säga om det.
Traskade så småningom hem och toksomnade, vaknade till, tänkte
"ÄR JAG PIGG NU?" NOOOOOOT, tog en powernap till på en timma om
man får kalla de för powernapp :). Nu blir det till att göra en smarrig
smoothies och få tillbaka lite krafter, kan ju inte ligga å slänga bort
halva dan i sängen. Sova får man la ta och göra när man blir gammal.


Ha re fint.. Hoppas på sol imon igen, glömde ju för fasen mina solglajor idag :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0