tjockisdagen!!!!

VARFÖR PÅMINNER INGEN MIG OM ATT VI SKA KÄKA SEMLOR IDAG????
de va ju de jag skulle göra ner på stan, köpa ett gäng semlor!!!
men nu ska jag hugga in i dagens andra, om jag har tur oh känner mig själv
ganska bra så bör det bli en till innan det är sovtajm, möjligtvis en till hockeyn
i natt kanske och en SMOOTHIE som jag ska bli seriöst med att fixa minst
en gång / dag!! skicka gärna in recept som ni tycker är goa.

imorgon är det dax för sjukgymnastik igen för min förbannade fotjävel som
aldrig verkar bli bra. på torsdag är de 5 veckorsen som jag stuka den "lite"
och sjukgymnasten påstår att jag är borta 3 veckor till :( usch, jag vill ju spela
handboll å träna på som vanligt... tappar ju massor med muskler å kondis och
det är bara att hoppas att jag kommer i fin träningsform och kan komma tillbaka
fint inför testerna till phs om jag nu ens kommer så långt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0