sov som ett skjutet vårtsvin!!

var och luncha med nisse å amir, blev rätt mkt tjöt om helgens bravader och speciellt om nisses monsterfylla:P
inga händer i fickorna på dansgolvet längre och nu är det bara att fortsätta i den stilen!! SKAKA RUMPA bara nils.
Thaimaten var gudomlig, as gött, blir säkert något liknande nästa måndag igen, blev även en varm choklad med amir och e-house och det blev även att investera i en ny burk vax när man ändå var ute på stan.

kom så småningom hem, la mig i sängen med min kära laptop och tänkte läsa lite nyheter och vips låg jag och sov som ett skjutet vårtsvin:) fasen vad fort en timma går när man sover, os-tittandet tog ut sin rätt direkt.
ikväll drar kalla på sig sina laggar och jag kommer vara bänkad, HEJAHEJAHEJA, nu får vi fasen börja ta medaljer så att pressen sjukner lite så helena, anja, curling hockeylaget kan lira i lugn och ro så att de blir ett par trevliga veckor att följa framför tv.. eftersom man är en jäkla sportfåne så vill man ju gärna att svenskarna vinner!!!

och den tjomme som säger att "det viktigaste är inte att vinna, det är att delta" den kan gå å lägga sig i första bästa snödriva!!! vem fan ställer upp i ett olympisktspel för att enbart delta? möjligtvis alpinskidåkaren från gahna eller vart han kom ifrån.. men för övrigt så ska man fasen vara där för att vinna och inte för att vara på ett trevligt jippo:)


ne nu ska jag försöka vakna till i skallen efter min "powernapp" och sedan blir de att ladda och heja på kalla och övriga i skidlandslaget:)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0