gott värre!!

Då kommer det. DAGENS SMOOTHIE!!! banan, hallon, vaniljyoghurt & apelsinjucie :)
Blev kalasgött, lite banan här, lite hallon där och vips så stog jag där tillslut med 2
grymt goa grejer. Syrlig, frisk, kall, försvinnande god sak lyckades jag att fixa.
Tyvärr har jag ju inget exakt recept men om ni e sugna så kör på en banan,
ett gäng hallon, en skvätt yoghurt och lite juice =)

Varför har jag inte gjort detta oftare? Tar ju inte ens 5min att mixa lite grejer.

Det har ju blivit lite os-tema nu eftersom os är i fullgång och ikväll kliver
Anja, Emil Jönsson och spintfolket och så även Hockeygrabbarna!!! Och säkert
lite fler svenskar men det är väl detta jag kommer följa under kvällen och natten.

Tyvärr har jag fått klagomål från en viss Victor Börjesson om att jag måste använda
STOR BOKSTAV!!! Så jag får la skärpa mig på de för att göra en läsare glad och
1000 som inte bryr sig;)

Har ni tips om roliga experiment som jag kan pyssla med under dagarna så är jag
tacksam för alla förslag och så har jag ju nått trevligt å skriva om :)


Kommentarer
Postat av: Lena

tycker du ska börja lägga pärlplattor eller sticka.

2010-02-17 @ 19:28:56
Postat av: Victor B!

Haha sucker!

2010-02-17 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0