dagen med stort c

Då kom äntligen en utav månadens 2 bästa dagar, CAAAAASHEN RULLAR IN SOM DOM SKA, DET GÅR BRA NU!!!
En fritidsforskares älskade dag, A-Kassa, klirr i kassan, lädret är påfyllt och nu kan man fortsätta att leva livet:).
Detta firades med pastasallad på nån salladsbar, vet i fan vad den heter. Nisse kolla om nån ville luncha och tillslut va det han, Amir, Jonny och jag. Rätt härligt att luncha ute, bara tänka på att slänga fram rätt antal stålar och sedan möla i sig massa mat. Inte dumt inte dumt.

Råkade få idén att jag  behöver nya skor, kila runt i stan och tillslut så fann vi dom. Ett par Fred Perry,
FLÄÄÄSHIGT VÄRRE. Rätt schnyygga, rea och även min storlek, bara att lätta på lädret ännu en gång.
Blev även en tripp till boa, måste alltid ha något hemma ifall det blir utgång en torsdagkväll. Inte kul att stå
där 2minuter efter stängning och komma på att det är torrare än krut i barskåpet.
Visst kan man ha skojsigt utan alkohol men det är dumt att ta risken en dag som denna.
Vem vet, kanske är det möjligheternas dag just idag?

jepp jepp, nu blir det eftermiddagschillning på schemat med en smoothie och troligtvis kommer jag somna som vanligt...

Dagens Smootihe - en kiwi, en banan, lite blåbär & vaniljyoghurt... (funderar på att testa med lite dill)

återkommer med resultat och förhoppningsvis nått annat sköj snart






Kommentarer
Postat av: Victor B!

Café de la creme! Låååååå

2010-02-19 @ 16:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0