17feb

får la börja med att gratta malsan på födelsedagen =).. tänk att det är 2årsen jag och mr frödin tog bilen och sladda ner till tylösand och slängde oss i plurret:P

dagen började med att jag var toktrött ännu en dag utan mitt jobbiga liv... låg uppe å kollade på kanada-norge halva natten, HEJJA Zuccarello Aasen i norge, fifan king han var. men norge åkte på storpisk som väntat...
orkade mig iaf iväg till sjukgymnastiken, verkar se bra ut sa snubben, men då såg han även att högerfoten är lite cp. haha, kan böja den inåt i 90gradet typ, så ska de tydligen inte gå att göra om allt är som det ska.

amir messa, "ska vi luncha kl 12" DET BLEV THAI idag igen, jääääääj, mycket gott, denna gång på shangri la eller va de nu heter, shit samma gött va de... nisse var även med å käka 1,5kg ris 0,5kg nudlar.. hur mkt ris å nudlar kan grabben käka? drog te e-hus efter, blev en STOOOOR varm choklad med marshmallows och grädde =)..
satt där å tjöta, vet inte hur vi kom in på det me jag och nisse ska tydligen åka vasaloppet nästa år, nån som ska hänga på? har ju bangat de ett par gånger förut så vem vet, kansek lyckas jag denna gång att ta mig en tur på 9 mil mellan sälen och mora, dock på skidor.. hoppas bara det inte blir en vallamiss, tråkigt att torkska mot lille nils pga att vallateamet gör ett dåligt jobb.
och amir blev förbannad på oss, helt plötsligt ville tjommen åka skidor, men han ville inte köpa skidor, nån annan skulle köpa, fixa, tjuva, låna..  men jag föreslog pulkaåkning som dom dissa totalt:(,
NÅGON SOM VILL ÅKA PULKA MED MIG NÅGON DAG?

ska försöka få upp bilder här nu oxå, men med min tekniska begåvning så är det fördel för ett misslyckande :)

smoothierapport och en pojkdröm kommer senare ikväll =)

ha de tjocktnajs


amirnisse


Kommentarer
Postat av: Lisa

Om du ställer upp i vasaloppet lovar jag att åka och hejja på dig!



Ps. Välkommen till blogg världen ;)

2010-02-17 @ 16:27:43
Postat av: Sanna

Jag är på! Det har jag ju sagt förut. Bor ju dessutom på rätt ställe för att kunna träna ;)

2010-02-17 @ 16:48:35
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vad mysigt! :D

2010-02-17 @ 17:22:37
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0