KFUM-fest dam & herr!

Morrn morrn!!
Igår var det lagfest som damlaget arrangerade och bjöd in oss herrar till. En mycket rolig och trevlig kväll med mat, dryck, lekar och skratt!!
Kvällen började på Slätthultsgården ute i ingenstans så att vi inte skulle störa några folk runt omkring. Vi välkomnades med lite glögg och pepparkakor och varje festdeltagare fick ett snöre runt armen som senare skulle visas att dom med samma färg var i samma lag när det drog ihop sig till 5-Kamp.
Lag SILVER Jag, Jehona och Jenny döna igenom 5-kampen som om vi inte hade gjort något annat. En riktig utklassningsseger och det var nästan som om det var spel mot ett mål.

Det bjöds på kallskuret och pastasallad som var mycket gött men när jag hade käkat upp och var mätt så såg jag att det fanns rostbiff oxå, jävla otur att man missa den! :P
Dryck efter dryck slank ner i Kfum-spelares torra halsar och det blev allt jobbigare att hålla fokus uppe när det gällde 5-kampen och så småningom så halka man in på den gamla fylle-leken "jag har aldrig" och ja där fick man veta både ett å annat som inte står i bibeln.

Klockan gick och efter att just Lag Silver gått segrandes ut 5-kampen så började det planeras avfärd mot stan och krogen, några hamnade på lipz, andra på butlers och vissa åkte hem och pallade inte med att avsluta kvällen.
Jag, Madelen, Camilla, Helen, Mojsarn, Amir, Hannes, Robin L och kanske nån mer som jag inte kommer på nu hamna på buttan och det var allt lite drag där igår. Fuller var man, svettig blev man efter att ha skakat rompha på dansgolvet och cashen rullade in på Blackjacken. Kort och gott en jävligt bra kväll!!!

Tackar damlagets Festkommité för ett strålande arbete och nästa gång får väl herrlaget stå för arrangemanget och hoppas att det sker ganska så snart!! :D


Festfixarna!!





SILVER-LAGET VANN!!!


Mattias, Viktoria & Hannes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0