2 dagar kvar!!

Japp då var det du dagar kvar tills julen var över för iår.
Känns fantastiskt!!! Här äntligen kommit ur min kupa, idag har jag spänderat 1 timma på att köpa julklappar och det blev nog tamigfan succé även detta år. Om man kan vinna VM i julklappsshopping så hade jag vunnit lätt. Så kort tid och ändå så jävla bra grejer!! Och folk snackar om stress och köer? NOT!!! inte där jag var iaf.

Känns gött att det snart är över och förbi så att man kan se framåt mot sommar och sol istället!! Ni som känner mig vet att den mörka och kalla årstiden och jag inte är bästa vänner så sommarn får gärna komma med stormsteg!!

En liten detalj som jag la märke till ännu en gång när jag ber om hjälp

Varje gång man letar efter något man ska köpa så knallar man fram vänligt men bestämt till en av folket som jobbar i butiken, ställer frågan "har ni ****** här?" och tro fan att det står en halvmeter åt vänster!!
Varför står det alltid öppet, väl synligt och på vänster sida?? Tänk på det ni, eller är det bara jag som kommer igenom hela butiken 2-3 gånger innan man ber om hjälp och sen inser att grejen har stått mest synlig i hela butiken :P


Nu laddar vi för köttbullar och prinskorv på julbordet, typ det enda som skapar julstämning inom mig, känner mig tycker lite som grinchen eller vad den antijul snubben heter... jaja det blir nog bra detta tillslut iaf. bara mitt huvud som spelar mig ett spratt får vi hoppas :)

allt för nu, men ha en fantastisk jul om jag inte skriver nått innan julafton :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0