partyparty

sårry, har inte hunnit/tänkt på att lägga upp bilder som jag lovat, tyvärr, men jag ska fixa det lite senare idag!!!

igår blev det lite mat å dryck hos johan, mycket trevligt. blev lite brö, potatissallad, skaldjur, röror. mycket gott.
satt å tjöta en jäkla massa, jag, johan, salle, victor och anna. hon fick hållas kvinnornas fana högt igår bland den mansdominerade "middagen" om vi ska kalla det där det.
strax där efter blev de förfest hos sallas arbetskamrat, rätt trevligt där. men efter en flaska custers vodka så hamnade jag och mr salle på butlers!!! VA FAN SA JAG? BUTLERS?
japp buttan blev det!! en riktig skräll får jag säga!! hur ofta går jag dit? inte alls ofta. lippan är nog ändå mer min grej. känns som att jag brukar ha roligare på lipz än vad jag hade på butlers igår.
jag hade ju inte tråkigt direkt men det blir inte lika mycket DANCE DANCE DANCE på buttan som på lipz.
men men, det är alltid kul att pröva nått nytt sägs det och tjaa, varför inte :)

min hals mår inte alls bra idag, har nog slängt av mig vårjackan lite väl tidigt iår igen... inte bra inte bra,
klassiskt misstag, år efter år så tror man att sommarn har kommit bara för solen råkar visa sig och tempraturen är ver 10plus på dagarna, HELVETE LARSOLOF!!! SKÄRPNING

ska zappa lite tv nu och invänta ett samtal från salle. sägs att jag lovat att hjälpa grabben å flytta idag:P!!

ha de fint, tjatja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0