hej igen

nu vart det ett bra tag sen jag skrev något här. det är la iofs lite dåligt med det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv under ett par dar. ryggen spökar fortfarande och vi får la se hur de blir med den i framtiden...

fredag-lördag var jag ute på bästkusten.
sjukt jävla nice väder på igår (lördag).. lyckades bränna ryggen som vanligt. inte så konstigt kanske när man inte smörjer in sig och står i havet ett antal timmar och removerar bryggan :P men nu jävlar är den så fin så. haha..
och troligtvis lite bättre. inte kul om skiten skulle knäckas å man hamnar i plurret ofrivilligt :P

vad har annars hänt? :S lite lätt jogging, lite fotbollstittande, lite hockeytittande och lite god mat å dryck.
så man ska nog inte klaga allt för mycket över helgen. fruktansvärt tråkigt att behöva gå runt och ha ont i jävla rygg jävel hela tiden dock :( antar att jag kommer fortsätta klaga över ryggafan fler gånger här på bloggish.


ha de gött och hoppas nån mer har bränt sig riktigt gött så att det inte bara är jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0