vårfix till bilen :)

kom på att det bara är 2 veckr kvar tills 1april typ vilket innebär BILEN KOMMER UR IDE:D eller garage kanske man kallar det. same same. men grymt gött att äntligen få njuta lite utan vårsolen å bara glassa runt men jag blir då inte förvånad om regnregn och massor utav regn kommer nu när det snart är dax.
hitta massa roligt i källarN^
ukf, spolarvätska, torkarblad, bollar, frisbee, lite smått å gott så att säga, allt som behövs för att förgylla min sommar =). 
hitta även påsen med mina feskegrejer.. det vankas ju även öringpremiär 1april så man måste ju vara redo med grejerna ifall det blir nått. men jag åker aldrig ut på en sån tur utan en engångsgrill å lite kôrv :D.
slänger upp en bild på fyndlådan som ger mig lycka och sommarlängtan!

ukf, spolarvätska, torkarblad, 2fotbollar, en beachvollyboll, vax, förstertvätt grejs
Lådan som ska förgylla ännu en fantastisk sommar för mig =)

Kommentarer
Postat av: mamlin

ey!? min picknickfilt!! hur fasen hamnade den hos dig!?

2010-03-16 @ 20:04:36
URL: http://mamlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0