triss

hej mitt folk!! hoppas allt är bra ute i stugorna.

idag tänkte jag bli miljonär igen... men de sket
sig totalt som vanligt. fast iofs så lever hoppet
fortfarande. köpte 2 trisslotter varav en vann jag
tillbaka 25kr på så kanske kanske finns det en liten
lott med en stor slant på som ligger och väntar på
att jag ska skrapa fram 3 klöver eller nått, fast
frågan e om jag skulle överleva en sån grej.

idag vanka jag 10:07, satte på datorn, blev trött
igen efter en stund, vände mig om OCH STENSOMNADE.
fan va kass jag e som inte kan gå upp som vanligt
folk när jag inte har nått vettigt att göra på
dagarna. så imorgon tänkte jag vara nyttig och gå
upp 9 kanske, ta en rejäl promenad. svettas massor
och sedan kila ner till sjukgymnastiken och träna
fotjävel igen.

ännu en torsdag står och väntar på mig.
FYRA STORA FRÅGOR INFÖR DAGEN!!!
1, Blir det verkligen en morgonpromenad?
2, Blir det någon discodance på Lipz?
3, Vad blir de för lunch?
4, Får jag pengar ifrån a-kassan?

vi får helt enkelt vänta ett dygn och se vad svaren
blir på detta kluriga frågor men jag hoppas på bra
svar på allt :)

nepp nu ska jag ta och se ifall Fuskbyggarna ligger
uppe på tv4play, eller så efterlyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0