stora städardagen!!!

OJOJ och oj
jävlar, jag har städat mitt rum idag!!!! tro det eller ej.. så om de blir snöstorm imorgon så tar jag på mig ansvaret.
plocka borta massa papper å skit som kunde slängas, sortera in papper i rätt mappar, damma, dammsög, de som fattas är la bara att moppagolvet men de pallar jag fasen inte. ÄVEN NYA SÄNGKLÄDER!!! as gött.
nyduschad så nu luktar jag gott, mitt rum luktar gött å min säng fräschare än fräsch nästan =)

helt plötsligt börja jag rensa i t-shirtlådan oxå :S vad håller på att hända med mig? blir lite smått orolig men morsan är säkert nöjd, hahaha.

stog i duschen och funderade.. när jag städar själv och inte drar av nån städhjälp på skatten eller vad de e dom gör, kan inte jag få nått för de då?
sparar ju pengar från staten, slösar min arbetsfria tid på att städa, eftersom jag typ är arbetslös och lever på a-kassa så borde jag ju lägga min tid på att söka ett arbete istället och att staten borde kunna pröjsa en städning till mig?
om ni har några tankar om detta så kommentera gärna. vore inte dumt om de finns fler än mig som tycker att vi ungdomar som har de svårt i samhället borde kunna få lite fri städhjälp iaf ett par gånger / år. mer kräver jag inte :)

nu ska jag bara plocka ordnng på alla jäkla vattenflaskor som jag råkade hitta. haha
sjukt träningssugen när man hittade dom och när det är så jäkla gött väder ute :(
får nog bli nya joggingskor om snart och börja träna löp och styrka inför phs om man får göra testerna :)


ha en go kväll.... skepp å hoj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0