seg helg

en tråkig helg där jag har legat i sängen säkert 99% av tiden på grund utav att jag har käkat nått skumt och har mer eller mindre mått skit från fredag eftermiddag till söndag morgon, men snart ska jag la må bättre får vi hoppas så jag kan gå ut å roa mina kära vänner igen.
hinkat i mig litervis med nyponsoppa, grymt gött =) men de e typ det jag har kunnat få i mig. inte haft speciellt mkt matlust när man bara mår illa å smärtor i mage, axlar, rygg, bröstkorg med mera.


ligger i sängen nu och kollar på wallander. wallander är inspelad i ystar/skåne och antingen så är ystad den stad i skåne som har flest icke skåningar inom befolkningen eller så finns det förlite bra skådisar som snackar skånska.
funderar på detta varje gång jag ser en walle-film men nu får jag slänga upp det här så kanske nån vet svaret.


extra plus till börje, amir och adam i dagens match mot skara ;)

(börje missa ett friläge som vanligt)

ha en go vecka mina kära fans, får försöka skriva lite oftare


Kommentarer
Postat av: Victor B!

Tack bro'! Det hör till

2010-03-17 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0