plopp

och så har det ploppat :)
min kusin fick ett litet flickebarn idag..
skoj att de kommer lite småkids in i släkten nu.
tråkigt när alla småkusiner växer upp och inte uppskattar mina
jävulskap lika mycket längre. men gryym, får se om de blir
att köpa en gigantisk nalle till nybörjarn eller om de blir att
knalla över med ett par gamla golfklubbor eller ett par bollar
av olika slag. måste la bli en idrotts tjej av bruttan.





börja dan med sjukgymnastik, helt sjukt tråkigt att stå och träna
balans i 30minuter eller vad de nu kan ta.
skynda mig hem och kom på att jag va tokhungrig.
JÄÄÄS THAI BUFFE blev de. gött gött men det är nästan så man
börjar tröttna på det lite, haha.
dagen fortsatte med 1-2timmars sömn och sedan va de dax att
ta mina första löpsteg på 6,5vecka. fasen va gött,
TRO DET ELLER EJ MEN JAG VILL SPRINGA!!!!
trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag vill verkligen springa.
funka bättre än förväntat så imorgon blir det att knalla ner igen och
springa å studsa lite med en boll å skjuta lite å hoppa å skutta till den
gräns att jag vågar lita på fotskrället som vägrar bli helg bra men
nu verkar det iaf gå å springa lite lätt och även hoppa lite men
vågade inte riktigt trycka ifrån i upphoppet tyvärr. kanske imon ;)...

kvällen blir la tvärlugn, lite mjusik å tv... en helt vanlig degarkväll



ha de fint, tjabba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0