mitt nya liv nr 27?

då har man ännu engång startat sitt nya liv. resan mot ett mer hälsosamt liv "kanske", det är tanken iaf. haha..
började igår, gym, långpromenad och handbollsträning. han en sjuk träningsvärk i ryggen idag, AAAAS GÖTT.
så idag va jag lite schleeet så dega länge innan jag tog mig ut i solen, och va gött det var, OJOJOJ en sväng ner mot slussarna och runt spikön. Trollhättan är faktiskt en sjukt fin stad runt vattenområdena.

när jag väl kom till spikön va de en jävla bråk:S va fan händer tänkte jag. drog ut lurarna och hörde jävla skrik och grejer. fan tänkte jag, klarar jag av 4 pers? KLART JAG GÖR, stora starka fredrik, inga problem!!!!
men tog det lite piano tills en tjej låg å skrek och hade fått en jävla smäll mot skallen och en grabb va påväg att hamna i kanalen, så då fick jag jävlar i mig fart på bena.
väl framme hos den skrikande tjejen så var dom andra 3 på väg bort från stället, jagade väl varandra eller nått liknande. verka inte vara bästa vänner iaf för tillfället.
kolla så det inte kom blod från skallen, sen så kom der 3-4 damer, så då passa jag på att promenera vidare. fan ska jag göra för nytta där när 1-2 tog ett väldigt initiativ och försökte lugna henne och bla bla vad dom nu sa.
tillslut anlände konstaplarna och troligtvis löser dom nog detta. tjejer snacka om att hennes bröder slogs eller nått. fatta inte riktigt men va fan. liten hjälteroll tar jag på mig fast att jag smög iväg och njöt av solen igen..

Kommentarer
Postat av: nickepicke

Ojjoj.. och då har inte ens minigolfsäsongen börjat på långa vägar. :(

2010-03-30 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0