kör bah!!!

ja då var det ett bra tagsen typ som jag skrivit nått här, helgen va WUNDERBAR!!!! LIVETS FEST!! ni som inte fick vara med tycker jag lite synd om...
Lagfest hela lördagen, kl12 vart de tipspromenad, JAG KOM 2:a YÄÄÄÄÄJ, lille grym, visste ni tex att elektriskastolen gjordes av en jävla tandläkare? enligt nisse :S skit samma, tror jag chansa rätt, om inte björken å emre sa nån annat å förvirra mig där.
Efter det blev de lunch, tunnbrödsrulle på sibylla, SJUKT NICE, fruktansvärt gött och tjockt jävla mätt.
Gick tillbaka mot borgen, möter patrik, climpen, bergstrand inka, "ANDERSSON!! NU TAR VI EN BÄRS PÅ BUTLERS INNAN VOLLYBOLLEN" och jag e ju inte sämre människa än att jag går med på denna geniala idé..
15-17 lira vi fotboll å vollyboll. fotbollen gick sjukt bra, vollybollen sisådär, torska typ allt, vet inte om vätskepauserna tog hårdast på just mitt lag men förluster blev det men jäkligt skoj ändå.
sedan va de duschen, jag å som vi nu kan kalla han "PUKE-ROBIN" kilade hem till mig snabbt, tvungen att göra sig stilig för kvällen, fin outfit men dissa hatten tyvärr, det råka även slinka ner två BOMBER var!! bästa groggen!!! helt plötsligt ska man firra fram gamla stereon och dra med, DJ ANDERSSON leta fram några goa brända plattor från 90-talet och det blev nog succé tror jag. haha...
Grymme festen på ekmans, vi trilla la in 18-19, vet i fan va klockan va när jag å robin ramla in, och det första jag får börja med är att svepa:S inte coolt, jävla otur. men men, bara att köra. blev smörgåstårta och drick, fruktansvärt gött och tror allt drickbart slank ner.
Kan vart en av dom roligaste dagarna/festerna någonsin. hände mkt saker, nisse fick köra live, robin mådde inte bra, och även björkenstam trodde man skulle ner för räkning men han klarade sig även denna gång.

så småningom blev de lippan, sicken skräll!!! NOT! jag, björken, nisse, emre, hannse, långe-marcus ägde mer eller mindre cowboybaren. dra mig baklänge va sköj vi hade, kortet gick tydligen varmt i baren och spriten flöt på fint... det var så sjukt sjukt sjukt jävla NICE NICE NICE, tror nog att alla håller med mig, tom lill-nisse som inte fick komma in igen efter att han vart för fuller efter en lite promenad i friska luften...
som jag sagt tidigare, det är farligt med luft, bättre att ta sig en stänkare så är igång igen!!

ne nu får de vara bra för detta inlägg. men lagfesten var GRYYYYYMMMM
tackar laget, coacher, fans, alla för en fin comeback-säsong och hoppas på nya roliga grejer nästa säsong...


btw, kvällen slutade med kebabrulle med lingonsylt, är det någon som har testat detta och minns hur det smakar får ni gärna tala om det för mig, jag fundera mest över varför de låg sylt i min rulle istället för att njuta av trollis-kebab :)


puke-robin


Linus "emre"


Nisse och Björkenstam

hitta tydligen detta på väg hem, och åt helt fel håll igen!!! inte första gången man går åt fel håll på torget,   kan va så att man saknar lyxtorp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0