dagen

party igår igen... de va roligt som vanligt.. roligt fol och roligt humör så blir de mesta sköj.
dagen har vart lugn å gom lite lunch på mejeriet, men tror ni inte att man hamnar precis
efter ett helt jävla baksetlag!!! BUUUU en snubbe på 2,30 minst och hade fötter som va lika
stora som vår dörrmatta här hemma, bland de största jag sett irl. men maten va la sådär.

hem, powernapa, victor ringde å och så var det dax för shoppingturen som vi har snackat
om att göra denna veckan. sagt å gjort, överby blev de och lädret fick bekänna färg :)
fynda en HATT :D och sedan så blev de ett par röda chinos, lite fränt sådär.
personaltelefonen ringde inne på en av våra utvalda buktiker på överby och jag skulle få
hatten betald om jag svarade, MEN JAG PANGA :/ hade faktiskti vart sjukt roligt om man
svara "välkommen till johnssons kött å video, vad får det lov att vara"

avslutade med ett besökt på vår alla DONKEN :D en stor fet go vaniljmiljshake satt inte dumt
men fick en jävla bräjnfreiiiiiiiiiiiiiis. men men, sånt man får leva med.
victor körde på mcflurry lion deluxe eller nått och cola light. men den där lion alltså, såg fasen
ut som han fit glass med brunsås, skratta så jag grät i ett par minuter. troligtvis är det bara
jag på vår jord som tyckte att det vad så fruktansvärt roligt, hehe.

sedan till datens citat av victor "carens?! haha sosse bil"
(en kia carens körde framför och de första han förknippade med carens de va sossar tydligen)

nu blir de att chilladilla lite innan det bär av till uddevalla och kolla på derbyt,
Kropps Uf eller nått vs KFUM THN a-lag,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0