comeback

idag blev de comeback i fotbollen på handbollsträningen iaf :D ett steg i rätt riktning. och vilken comeback de blev, 4 pyttsar satte han ;) OJOJOJ, missa la nått läge men överlag får jag va nöjd, och gött att springa lite :).
nya joggingskorna är grymma asics nått. riktigt najs.
får se om de blir handbolls comeback på söndag, borge, 16:30, KOM Å SE!!!

svar på gårdagens frågor,
lunch? - pastasallad,
a-kassa? - NEJ :(
lipz? - NEJ
morgonpromenad? - ABSOLUT INTE, stonedead när de va dax


ni börjar satsningen till ev kraftprovet. victor A:s träning gör mig lite sugen att hänka på att springa men jag tänket då inte ge mig in i han och björns vad:P de får dom göra upp om själva. men jag kan väll cykelspringa lite å hålla tillbaka klungan så att tempot inte blir så fasligt snabbt i täten ;)

nu ska jag fortsätta kolla på kvällsöppet med ekdal och ladda för morgondagens gym-pass :)

BEACH 2NOLL10, nu jävlar!!!


nya skorna som ska ge resultat är det tänkt. (4måls pjucken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0