snö :/

Hur mycet snö kan det komma? EN JÄVLA MASSA TYDLIGAN!!!!
Och folk snackar om global uppvärmning? Phff, skit snack bara.
Trafikolyckor, takras och fastkörningar.
Men de jag tänker på mest, borde inte Arena Vbg hålla längre?
Ett hål i taket och massa snö kommer in i den fin fina arenan,
nu undrar jag hur vänersborgarna tänker och tycker om detta
fantastiska bygge som har vart en följetång sen dom börja
bygga skiten. Och visar det sig nu att det var ett jävla
FUSKBYGGE på en arena som kostar 270?mille? eller hur mkt
var det den har kostat? BRA SKIT.
Men vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta för detta,
men jag får erkänna att jag tycker det är lite komiskt att
detta nu har hänt med den omtalade arenan som ska vara så
fin, fräsch, grym och framförallt DYR.
Tror att dom skulle satsat på en liten mindre, bättre, billigare
arena så dom kan hålla på med sig hockeypockey-bandy där
inne och även arrangera kaninhoppnings tävlingar i oxå.



CL-Match idag :). Får la se om Alingsås och Hamburg har lyckats
att ta sig hit i snökaoset. Det är la  bara för mig att valla farsans
gamla laggar från 70-talet och staka mig bort i snöyran.


ha en fin dag i snön folk, men jag råder er ifrån att inte köra bil.
hellre vara hemma å värmen än flera timmar uta och skotta fram
en fastkörd bil :P


Kommentarer
Postat av: Lena

själv kastar jag av mig jackan, sticker ut näsan i solen och plockar snödroppar!

2010-02-20 @ 17:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0