Silver

OJOJOJ, Anna Haag lirar in ett silver. FASEN VA NAJS!!! Inte alls dumt.
Hockeyherrarna greja att vinna över Vitryssland, såg ut som de kunde
bli en repris från Salt Lake men grejade det tillslut. ALFIE va king.

Trodde jag skulle käka körv å pommes, men så blev de OXFILÉ:D!!!!
Det är inte ofta man käkar det tyvärr så jag njöt!!
TJOCKA MIG LITE OXÅ! gott å blandat och en påse zoo. Ruggit gött, så
slank det även ner en lite smoothie, slängde ihop nått snabbt bara så
minns inte vad de va jag hade i mer än banan:P

CL-Handboll imon i borgen, GÖTT. Hoppas att Hamburg kan bjuda på
riktigt härligt spel och kanske kan Alingsås hänga med lite iaf.

Nu blir det la att dega ett par timmar till så får vi la se när det blir
sovdax, men tippar på att de blir om 2-3timmar.

hepåer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0