KALLA!!!

och så fick VI vårat OS-GULD!!!!!!! fasen va charlotte kalla är bra, fick ta mig fan gåshud över hela kroppen, ungefär samma känsla som man fick när björn lind spurta in 2 os-guld till sverige i turin-os när han skuttar fram på skidorna som en känguru, skutt skutt :) helt sinnes att man kan få sånt lyckorus hemma i tvsoffan!! 
och två 4:e platser får jag inte glömma, anna haag och johan hellner, grymma lopp av dom två oxå men tyvärr hade dom inte sekunderna på rätt sida, lagt ner hur mycket träning som helst och så är man 5 respektive 1,5sek från ett os-brons, inte så rockigt!! hoppas det kommer att bli en lika trevlig os-kväll för svenskarna i vancouver, skidskytte Damer-10km-jaktstart tar jag ut som största medaljchanset :)
det vad det om os-kvällen.


idag börjar min nya grej, får se lite hur länge de kommer att funka men målet är att fixa ihop lite goda
smoothies =) en ny varje dag... idag får vi ta de som finns hemma å slänge ner, spännande. får dra ut och shoppa lite goa frukter och tillbehör senare idag så att jag iaf har lite valmöjli nugheter..

dagen i övrigt blir nog en lugn sådan, det var iofs något jag skulle göra på stan men det kommer jag dock inte ihåg nu.. minnet är bra med kort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0