en trött måndag..

halva natten spenderades åt OS, jääääs, äntligen har vi sport på tv igen och nått skoj att titta på när alla vännerna slängt sig i sängen för att förhoppningsvis sova eller bara för att slippa mitt tjöt:P
sverige fick dock ingen medalj i puckelpist freestyle eller va de nu heter men fasen sicka snubbar!!!!!! dom satsar ju allt och lite till och det ser nästan ut som att dom offrar allt + halva släkten när dom slänger sig ner för en backe på 250m med en jävla massa pucklar och 2 hopp mellan 22.90-24sek för dom som körde allra snabbast...
fastna total i denna sport som iaf jag bara lägger märke till just under vinter-os och pga detta så är jag vråltrött idag..

vaknade, kilade till sjukgymnasten och där verkar det som att alla känner till min fot:P då är frågan, har dom sett den bar aför den har vart groteskt stor, eller har dom pratat om den eftersom den är inte som en fot borde vara? känner mig lite som peter forsberg faktiskt.. inte rockigt att ha en trasig fot:(

på måndagar har det blivit lite utav ett MÅSTE att luncha thai med några polare, phasa thai eller vad den nu heter som ligger vid hollywood pizzerian. SJUKT GÖTT MED THAIMAT!!!! och som tur är så hade jag inte tid att käka frulle innan sjukgymnastiken så nu är jag hungrig och kommer kunna äta mängder utan goa (inte ifrån Goa utan goda) grejer!!!!!

får se om det händer nått spännande idag som man kan dela med sig av... vi hörs när vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0