uuuusssscccchhhh

idag. vakna 06:43 av någon underlig anledning!! varför?? jämt? jag är ju skittrött!!!
lyckades somna iaf efter rivstart, vaknade och blev sjukt galet sugen på thaibuffé!!!
jag å karran kila dig, riktigt god första portion!!! riktigt god andra portion!!!
TILLS jag hittas ett jävla svart thaihår i maten, WUUUUUOOOÄÄÄÄÄ!!! SPYA NÄSTAN.
hår i maten är fan bland de värsta som finns!!! om jag vill ha tandtråd så skaffar jag eget!!!
PÅ MED ERA JÄVLA KOCKMÖSSOR!!! tacka vet jag anna-greta när hon kila runt i köket på MÅG och tjata om kockmössan!!

just nu ligger jag och funderar på om jag ska åka med till en blåsit camping på bästkusten eller ligga hemma och ha tråkigt? jag vet verkligen inte!!! vad är roligast? vad är tråkigast? blir det isf riva brygga imorrn i stormen?

a ja, får se vart man tar vägen. men har iaf mailat smögenjobbet igen så får se om de blir nått kneg där eller inte i sommar. vore ju sjukt jävla nice att schteeeka i smögen i 3månader :)

ha de fint gott folk, återkommer och då får vi se vart jag befinner mig

Kommentarer
Postat av: Victor B!

Det var jag som la hår i din mat! Tjalalalalaaa

2010-04-16 @ 16:12:18
URL: http://victorborjesson.blogspot.com
Postat av: Jenny

06.43... då hade jag redan varit uppe ett bra tag ska du veta;)

2010-04-16 @ 16:38:19
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0