träning

jaja då var man här igen,,,,
ny dag, nya möjligheter.
herr andgren föreslog gym och trött som jag var så nappa jag på det, PÅ ETT VILKOR, att han sällskapa
ut till överby och investera i lite löparkläder. fett nice. så nu hoppar jag att jag har köpt mig framgång :).

hamna tillslut på plus, känner mig jävligt biff idag faktiskt.  riktigt gött att få lyfta lite skrot och svettas lite
även om detta pass som många andra inte går till historien som ett av dom jobbigast, men kördet
med skivstång idag och det händer inte allt för ofta faktiskt.
det tog la dryg en timma, skulle kila hem, men det fördes ett jävla oväsen ifrån a-hallen så var tvugna att
svänga in och kolla vad som stogpå där inne. nån jädra fotbolls turnering av nått slag.

dagens lunch blev en jäkligt god pastasallad med kyckling. gottgottigottgott :)
får se om det blir nån sväng med bort och kolla in kusinens bäbbä senare.

BTW!!! har ni kollat på superprinsen på aftonbladet.se? haha rätt kul asså :D ett sevärt tips får jag säga.

ska återgå till att dega lite tror jag ifall nått jobbigt dyker upp i krokarna.

häpårej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0