träning

då drar försäsongsträningen igång idag!! fan va nice. riktigt gött men samtidigt
usch vad jobbigt :P. men men, ska man bli bättre så är det la bara att plåga sig
igenom ett par månader med massa fys :)
får se hur foten håller bara. ber till gudarna att det ska funka att springa men
jag är mycket tveksam till detta så länge det är löpning utomhus.
cp-fot som vägrar att bli bra, 13 veckorsen nu som jag trampa snett och den är
fortfarande konstig och för fortfarande ont i vissa lägen. står fast vid det jag sagt
hela tiden att jag tror att det hade vart bättre om jag hade brutit foten än att trampa
snett som verkar ha pajat jävla massa skit i den :S
as skum känsla i den, skulle kunna jämföra det med som när en fot sover. ungefär
så känns de jämt så fort man pillar på foten. eller tex när jag kliar på vänstersida
av den så kittlas det på högersidan, haha lite sjukt :P
hoppas dom har firrat med syrgastub till mig idag på träningen, om de blir ett riktigt
grispass så är det nog bäst att ha lite syrgas i närheten :P

tjatja ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0