tisdag, april, 13, 2010

soligt, men lite blåst inte. men va fan gör de när solen skiner? NAAAADA

börja dagen med att schteeeeeka på ballen igen, och käka lite lunch.
gav mig ut på en lite promenad runt spikön (inget slagsmål idag) och fotograferade lite.
ja för fan, jag kom ihåg att ta med kameran ut för typ första gången på kanske 2 år eller nått.
lite bilder på kanalen, lite bördis och lite kanal å så.
kila in på westbergs marin, eller vad de nu kan heta där nere på strandgatan,
SJUKT SUGEN PÅ BÅTSÄSONGEN NU.
blir till att smälla upp ny brygga denna säsong. kan bli nice, kan bli sjukt kallt om solen inte steker upp vattnet super snabbt nu dom kommande dagarna/veckorna :P

iaf, efter marinen där så fick jag syn på karin med hennes vapendragare. hon ville icke ha bulle. men däremot kaffe:S HUR FAN SKA JAG KUNNA BRYGGA KAFFE? världens mest avancerade maskin i mitt tycke. så det blev inget kaffe heller, bara ett glatt humör och joina dom 40 minuter eller vad det kan ha vart, trevlans vart det iaf.

sedan begav jag mig till näl, stackars johan ligger på sjukan så jag var uppe och roa han lite och hade med 7-8 filmer och massa sudoku. det dumma är ju att facit finns i så jag vet ju redan att han kommer att mygla. men va fan, bara han kan slå ihjäl några tråkiga timmar uppe på sina 10kvadrat  med aptråkigfärg på väggarna som nästan flagnar. bli frisk nu johan så drar vi en räkmacka på slusscafét :D

påväg hem så blev det nercabbat ;) så jävla gött. vill egentligen sälja min pärla men fasen när det är sol ute så kan man liksom inte göra slut med sig älskade kärra.
blev lite handbollsträning. bengan is back. kan bli en grym säsong. hoppas fothelvete blir bra nån jävla gång så man kan köra på max.

imorgon är en av mitt livs viktigaste dagar, svenskprov till PHS, galet nervös och det kan gå precis hur som helst.
men men, skiter det sig så är det bara att ta nya tag.
får även se om dom ringer från smögen och sommarjobbet =). skulle ju höras ibörjan av denna veckan.

ska försöka ladda upp lite bilder nu, nästan lika svårt som att koka kaffe.

ha de gött folket, tja tja


det drog fan på broarna


schteek med karran & co


inte varje dag man får massa bördis ;) (golfhumor)


Steker, steka vid kanalen eller spisen? same same


mera bördar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0