spritfet

tja tja. just vart och lirat innebandy och mölat i mig en pizza.
igår på träningen så ploppa eventuellt årets uttryck upp. "SPRITFET".
det är nog ta mig fan precis vad jag är.
efter att ha fått reda på att det kommer bli en rätt hyfsat jobbig
försäsong med handbollen så kom detta fram att nu ska vi tydligen
sluta att vara spritfeta, börja träna riktgt och kanske tappa lite spritfett
och lägga på oss lite extra muskler? det vore la inte fel...

men det finns ju en nackdel tyvärr:(! man kan ju dock ha skoj utan sprit
men vågar man chansa? utan sprit = dubbelt så rik, hälfte så skoj skulle jag tro :P

så nu jävlar, på med löparpjucken och springa springa springa och lite springa.
måste få upp kondiset som fan nu men det är ju inte det roligaste att träna tyvärr.
första steget blir att ev be ge mig till någon sportbutik imorgon och kika efter löparkläder.
är man inte ett proffs på att springa så ska det ju iaf se ut som man är riktigt grym.
ungefär som när man är i fjällen, det ska se ut som man är hur cool och fräck som helst
men sen om man e grym på skidor/bräda har inte så stor betydelse i min värld. så vi får se
om man fyndar några fräsiga kläder imorrn eller inte :)

ryktas om a-kassa imorrn :D JÄÄÄÄÄS!!!! ge mig. återbäring för alla svettiga och slitsamma timmar uppe på stallbackas bilfabrik! tackar vi mig själv för :)

nu blir det duschet och chilling.

ha re göttisch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0