slö som fan

tjena tjena hej,
jag e gött slö, saknar ta mig fan ett heltidsjobb.
trodde aldrig jag skulle säga detta men jag saknar till och med SAAB och min gamla goa mattstation, TOM ELNÄTEN!!! ibland är det sjukt segt att gå hemma hela dagarna och idag har det ju inte vart drömmenväder
direkt. min kropp skriker efter sommar, sol, linne, shorts och mina älskade pessetofflor.

har iaf vart lite nyttig idag och tog en riktigt go promenad ner runt slussarna med linus, gött med friskluft och gött å snacka massa skit. hörde att björkenstam har fått ett nytt nickname, haha.
imorn blir det antingen promenar igen eller så tänkte jag ge mig på det där med löpning. eventuellt innebandy på kvällen. man får ju inte lägga sig på latsidan bara för att påsken gjorde med slöa liv ännu mer slött.

dagen har haft 2 stora tankar. jobb som jag nämnde inledningsvis och så är jag galet sugen på att resa.
vart som helst nästan. nått som gör en liten förändring i mitt enformiga liv. men jag ska försöka att skärpa mig, för försöka att bli mer påhittig och hitta på lite roliga saker när solen och värmen kommer. i regn och mörker är det inte så jäkla gött att hålla sig allt förmycket utomhus. tyvärr är det inte lika roligt längre att bli blött som man tyckte när man var liten som när jag och käre salle kilade runt halva lextorp för att samla på oss så jävla mycket vatten som möjligt.

nu blir de la tv/data chill resten av kvällen som övriga dagen, men jag hoppas att jag har nått mer spännande att skriva om nästa gång det är dax.

ha de gött gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0