skit skit skit

seriöst, finns det nått äckligare än hundbajs?
hur jävla svårt kan det vara att plocka upp hundbajset som sin stackars hund har släppt ut?
idag låg de hundbajs precis utanför våran trappuppgång och tro fan att någon i huset har trampat i den där jävla bajsen så att det är kletigt i entrén. fyfan, om man har en hundjävel så får man förhelvete plocka upp efter den oxå och inte bara ha den för at den e söt och gullig kanske och försöka med hundtricket. DET GÅR INTE OM!!!!
BUUUHUUUUUUUUUUU

visst om man e ute och springer i skogen men fan inte mitt i centrum eller på en gångväg eller vart fan som helst där folk vistas mycket. "NÄMÄN VA FAAAA AAAAN" det är bland de värsta jag vet.

nu har jag fått avreagera mig lite iaf så nu får jag försöka roa mig med nått trevligare än hundbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0