seg

gött segt att ta sig ut idag men de gick allt tillslut :)
blev en sväng runt spikön, ner till slussarna och tebax. sjukt trött, sjukt svettig och känner mig sjukt äcklig
men fruktansvärt nöjd att jag lyckades övervinna min extremt slöa kropp idag.
det var väldigt längesen jag var så här slö faktiskt. orkade knappt ta mig ur sängen i morses men nu känns det som att jag fick lite energi iaf. konstigt att man får mer energi och att man blir piggare när man drar ut och förbrukar energin:S. finns säkert nått vettigt svar på de men jag orkar inte ta reda på de nu. kanske vet jag de inners inne oxå ifall jag använder mina 2-3 hjärnceller som är vakna idag men orkar inte :P.

laddar för en go skön dusch och ett glas jordgubbssaft :D

tjatja påer



Fredrik "USAIN BOLT" Andersson

Kommentarer
Postat av: Sahra

HAHAHA, gillar entusiasten i dina ögon! HJÄLP!

2010-04-22 @ 16:05:50
URL: http://hellosahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0