provprov

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZZZZ fan va gött, jag grejade svenskprovet till phs.
steg 1 är alltså avklarat, nu är det bara att hålla tummarna för att
man får gå vidare till fystesterna som är vecka 20-23 nångång och dit
skickar dom 1200-1500 av 9000 som skrev provet. dom som blev
underkända går naturligtvis inte vidare men det kommer bli tufft iaf.
hoppas dom gillar mitt personligabrev:P.
jag firade min framgång med en smarrig krokodil från ritz, galet god.

ska snart åka och lira lite innebandy med farsgubben bland annat.
känns som jag kanske redan har förbrukat mitt flyt idag men va fan,
det är ju kul å lira lite iaf :D

måste lägga ner all min erergi till att träna kondis nu typ ingör fysen om
man får komma dit. gäller ju att vara redo ifall man får ge sig iväg på detta.


ha de gött folket. tjabba tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0