playa del kust

japp så hamnade jag ute på kusten iaf, i vår kära husvagn ute på rixö. man har ju världens ballaste utsikt, preemraff i sikte, haha. är inte bara ett hav av vatten utan även ett hav av lampor som lyser upp hela detta slott av massa oljegrejs tillverklingn eller vaa faa aan dom grejar med där borta. vem vet, kanske smugglarn dom lingon från estland och tillverkar finaste lingonsylt och försöker tro att som pumpar in massa oljestålar..

födan i kväll blev räkor & lime aioli, revben, bagge, cola och godis :D.. göttish,

imorrn blir det att riva brygga, gå emot vädrets makter och det svinkalla vattnet!!! ska bygga en ny fräsch brygga och innan det så måste man ju bryta ner skiten som e käääääääässs. dvs mer eller mindre allt :P vinterisen har iofs gjort halva jobbet så de e ganska gött. salle och anders komer förbi med sina feskespön så ska jag visa dom hur man drar upp lite fisk. salle brukar bara bli sur så de kan bli en ganska kul dag i stormen, men hoppas ändå på att solen ska titta fram :)


jag å syrran kollade på jakob eklund - va fan på youtube, just efter de klippet så hör man inifrån husvagnen
"VA FAAN VART ÄR OSTHYVELN"  osthyveln var tydligen borta så mamma hitta den icke, ,hehe ganska kul grej.

ja nu ska jag la försöka roa mig med nått men vet inte vad, mor och far sover, syrran tror jag sover. bara stackars jag som håller mig vaken men vet inte vad jag ska göra :/ nackdelen med att vara här tyvärr.

godnatt gottfolk vi hörs imorrn, då slänger jag upp lite bilder från kvällen på lite hav och berg :)


längtar så sjukt jävla mycket.. vill bara ut och glida på havet i solsteket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0