paaaaräy

igår blev det ju då lite partyparty. bara att kliva upp ur sängen och städastäda efter förfesten.
rätt lyckat får jag väll säga, finns väl alltid vissa saker som skulle kunna vara bättre men va fan, om man har förfest så får man la skylla sig själv :P
skoj som vanligt, trevligt folk. linus, börje, batti, "jocke" och senare droppa några till in en timma innan vi kilade till lippan. (skräll)... tom börje och "jocke" kom dit tillslut vilket dom inte skulle göra :P

blev till att gå loss på dansgolvet. inkasserade lite pengar på blackjack, jippi. en trevlig kväll helt enkelt.

stötte även på raggarn eller vad vi nu ska kalla han.
en tjomme som kilade runt med ett bankomat lapp som talade om att han tydligen hade väldgt mycket pengar på sitt kort, typ 160 000 tyckte jag han sa. men va fan, 160 000 kommer man inte långt på.
tjejer vill väl hitta grabbar som är stormrika så dom kan glida runt och shoppa hela dagarna istället för att knega och den summan hade nog tagit slut ganska så snabbt skulle jag tro :P... a ja, karin och hennes kompis verkade inte så intresserade så det var bara för han att knalla vidare.

fyllekäk på sibylla.ett klassiskt minimeal. jävligt gott. men ångrar mig idag när jag ser linus portion. fan va sugen jag blev på sibyllameal med räksallad, galet gott. men får nöjda mig med bakpotatis och räkröra :P
ett "gäng" chilicheese köpte herrn oxå, proppa i mig, ärligt så trodde jag att jag skulle dö på kuppen.
jävla magsmärtor jag hade på min promenad hem genom staden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0