morrnmorrn

då var det en ny morgon, nya möjligeter.
sovit som en klubbad säl.

skulle leta i frysen efter dagens lunch, ingen körv. jag som ville ha korvstroganoff idag.
blir till att dra ner till hemköp eller matmor och köpa ett stycke korv när det börjar bli dax.
längesen jag åt denna fantastiska rätt.

vid 13-14 tider blir det la att pilla sig iväg till gymmet, måste försöka få lite mer muskler på
min stackars kropp. det blir till att träna ben, röv, triceps, mage, rygg idag skulle jag tro,
men man vet aldrig, när jag väl är där så kan det bli nått helt annat. rätt spännande liv
man lever iaf. bestämmer sig för en sak men det slutar alltid med nått helt annat :P.

återkommer med övriga händelser under dagen

skulle behöva lite råd oxå, kom på en jävligt smart grej igår. men orkar man dra igår att söka patent och undersöka så idén inte finns redan och bla bla bla vad man nu ska göra för att producera denna produkt och sedan bli stormrik och ligga i monte carlo och rulla tummarna??
skulle tro att nike, craft och fler av dom stora sportmärkena skulle vara super intresserade av min geniala idé :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0