kan ta slut....

idag kan det vara dagen då det tar slut mellan mig och min älskade skönhet till bil :(.
tänkte kila bort till en bilhandlare å se om dom är villiga att betala ett bra pris för mitt vrålåk så slipper man vänta på att nån sneseglare på blocket ska ringa. + att man eventuellt kan ta en lite skruttbil i mellan + cash då dvs.
vore gött men samtidigt tråkigt. men men, i livet är det svårt att fatta beslut ibland och detta är nog det bästa föt mitt eget bästa. kan ju inte sitta på en sån bil om man skulle ha flyt och komma in på skolan liksom.
sen så finns det ju roligare saker att lägga pengarna på under vintern än på en bil som står i ett garage och slöar till sig :P

dax att hoppa in i duschen och sedan cruisa bort men jag återkommer givetvis med resultatet.

ha en go dag.. tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0